Dnes jsme chteli prejet asi 230km "po silnici" z mista vcerejsiho bivaku ke skale La Cathedrale. Krasny prejezd hor ( uz od vcerejska nejedeme pod 2000mnm) pokracoval uzasnymi silnickami s nulovym provozem. Po asi 100km ovsem prisel neplanovany offroad, ktery byl narocnejsi nez ten planovany od La Cathedrale do Demnate - jeli jsme po okraji uzasneho kanonu, prislo bahno, brody, sotolina, pisek, sterk, oble kameni I ostre kameni a zaverem vyjezd po ciste skale. E10 zatim plni svou praci bez vyhrad, predni Desert podle ocekavani vede skvele. Zadne odfuky, nic se netrha. Zatim mame asi 1100km a asi 250km offroad a verte ze si offroad uzivam nejedu krokem a proti Mitasu nemam zatim jedinou pripominku. GPS funguje na motorkach podle ocekavani (zumo 660) ale v aute to byl omyl (nuvi) - meli mit ty same gps jako my. Pouceni pro priste. Nekdy vysvetlim duvody proc. Komunikace interphone F4 s BT PMR zatim skvele - neumim si takovy projekt s natacenim bez toho predstavit. Obleceni RUKKA airoad uzasne - fakt to funguje a kdo pochybuje, ten mi muze verit - vzdycky jsem mel propocenou bundu a s airoad v cerne nic - I tricko po dojezdech suche. Uzasny komfort. U kalhot bych ozelel neklouzavy sedaci part a bral misto toho stejne prodysny material ale staci jet ve stupackach par minut a je vse v pohode. Noid jede v pradle rukka seamless - na moji velikost se bohuzel nedela. U tricka BMW silverfunction se mi bohuzel rozlepily cela zada - mam tam diru uplne odshora dolu. Misto siti to je slepene a asi spatne :( ostatni vybaveni zatim drzi - spime na nasich karimatkach, spacaky mame touratech z rady desert challenge, jim jidla travellunch a varim je v nasem nadobi atd. Testujeme zkratka vsechno, co jsme mohli testovat a zatim ok. Reportaz do idnes jsem ted poslal pres satelit intv z pujceneho vojenskeho notebooku getac - tomu nevadi prach a pisek. Jedina technicka porucha je zatim nefungujici leve blinkry na mem GS - asi odeslo rele ale bez toho se da jet a nemam chut to ani otevirat.
Odesláno z bezdrátového zařízení BlackBerry®
3 komentáře:
Ahoj Tome, svuj dotaz postnu radsi tady nez na idnesu plnem ignorantu.
Psal jsi tam, ze Noid si stezuje na vykon GS po zmene rozety. Moc jsem to nepobral - davali jste tam prevod do rychla? Vim, ze kluci menili mapu, melo to i dalsi postranni vyhody. Mozna by to byla lepsi cesta.
800 GS planuju jako nastupne tech mych motohybu, takze ho budu mit pod drobnohledem.:o) Mejte se a uzivejte!
Petr "Peacemaker"
Motor není vůbec upravený. Noid jezdí ostře a větší přední kolečko mu logicky ubralo výkon a navíc to srovnává s krouťákem mojí motorky, což prostě nikdy nepůjde srovnávat... V pohodě, je to fakt dobrá volba - napíšu pak třeba na to téma nějaký článek ale taky uvidíme, jak to pojede v písku a tak...
Milan
jen pro upřesnění, Noid má na F800GS vpředu namontované kolečko o zub menší, aby to bylo do síly, ne do rychla.
Okomentovat