sobota 19. června 2010

(Ne)povedeny prejezd k La Cathedrale

Dnes jsme chteli prejet asi 230km "po silnici" z mista vcerejsiho bivaku ke skale La Cathedrale. Krasny prejezd hor ( uz od vcerejska nejedeme pod 2000mnm) pokracoval uzasnymi silnickami s nulovym provozem. Po asi 100km ovsem prisel neplanovany offroad, ktery byl narocnejsi nez ten planovany od La Cathedrale do Demnate - jeli jsme po okraji uzasneho kanonu, prislo bahno, brody, sotolina, pisek, sterk, oble kameni I ostre kameni a zaverem vyjezd po ciste skale. E10 zatim plni svou praci bez vyhrad, predni Desert podle ocekavani vede skvele. Zadne odfuky, nic se netrha. Zatim mame asi 1100km a asi 250km offroad a verte ze si offroad uzivam nejedu krokem a proti Mitasu nemam zatim jedinou pripominku. GPS funguje na motorkach podle ocekavani (zumo 660) ale v aute to byl omyl (nuvi) - meli mit ty same gps jako my. Pouceni pro priste. Nekdy vysvetlim duvody proc. Komunikace interphone F4 s BT PMR zatim skvele - neumim si takovy projekt s natacenim bez toho predstavit. Obleceni RUKKA airoad uzasne - fakt to funguje a kdo pochybuje, ten mi muze verit - vzdycky jsem mel propocenou bundu a s airoad v cerne nic - I tricko po dojezdech suche. Uzasny komfort. U kalhot bych ozelel neklouzavy sedaci part a bral misto toho stejne prodysny material ale staci jet ve stupackach par minut a je vse v pohode. Noid jede v pradle rukka seamless - na moji velikost se bohuzel nedela. U tricka BMW silverfunction se mi bohuzel rozlepily cela zada - mam tam diru uplne odshora dolu. Misto siti to je slepene a asi spatne :( ostatni vybaveni zatim drzi - spime na nasich karimatkach, spacaky mame touratech z rady desert challenge, jim jidla travellunch a varim je v nasem nadobi atd. Testujeme zkratka vsechno, co jsme mohli testovat a zatim ok. Reportaz do idnes jsem ted poslal pres satelit intv z pujceneho vojenskeho notebooku getac - tomu nevadi prach a pisek. Jedina technicka porucha je zatim nefungujici leve blinkry na mem GS - asi odeslo rele ale bez toho se da jet a nemam chut to ani otevirat.
Odesláno z  bezdrátového zařízení BlackBerry®

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Ahoj Tome, svuj dotaz postnu radsi tady nez na idnesu plnem ignorantu.

Psal jsi tam, ze Noid si stezuje na vykon GS po zmene rozety. Moc jsem to nepobral - davali jste tam prevod do rychla? Vim, ze kluci menili mapu, melo to i dalsi postranni vyhody. Mozna by to byla lepsi cesta.

800 GS planuju jako nastupne tech mych motohybu, takze ho budu mit pod drobnohledem.:o) Mejte se a uzivejte!

Petr "Peacemaker"

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Motor není vůbec upravený. Noid jezdí ostře a větší přední kolečko mu logicky ubralo výkon a navíc to srovnává s krouťákem mojí motorky, což prostě nikdy nepůjde srovnávat... V pohodě, je to fakt dobrá volba - napíšu pak třeba na to téma nějaký článek ale taky uvidíme, jak to pojede v písku a tak...

Unknown řekl(a)...

Milan
jen pro upřesnění, Noid má na F800GS vpředu namontované kolečko o zub menší, aby to bylo do síly, ne do rychla.