pondělí 27. února 2012

F800GS v barvách Touratech Companero

Touratech CZ dokončil úpravy sériového motocyklu (dovoz z Anglie, jedná se o starší motorku) BMW F800GS v designu Touratech Companero. Zákazník má žluto-šedo-černé oblečení Companero a líbila se mu myšlenka sladit design nové motorky určené na dálkové cestování s oblečením. Výsledek můžete posoudit ve fotogalerii na tomto odkazu.
Motocykl byl představený veřejnosti poprvé minulou sobotu na párty v klubu WhiteBlue v Jílovém u Prahy, kde sklidil zaslouženou pozornost (zejména když se stal pódiem pro fotografování přítomných slečen ve sporém oblečení.. Ačkoliv každého asi zaujme ostře žlutý lak v kombinaci s tmavší šedou a sériovými plastovými díly (z praktických důvodů nelakovaných), hlavní těžiště úprav spočívá v technických doplňcích. Kromě ochranných prvků (různé kryty, rámy, kryt motoru, kryty heftů...) jsou to černě anodizované kufry ZegaPro s topcase 38l s montáží RapidTrap, laděný titanovo-karbonový výfuk Remus, snížené sedlo Kahedo, stavitelný štít a kokpit Desierto vč. palubní desky s dvojicí zásuvek pod trvalým napětím (praktické při kempování). Sériové světlo doplňuje na adventure cestách téměř nepostradatelná dvojice mlhovky (ideální i pro osvětlení cesty přímo před předním kolem při jízdě offroad) a dálkového xenonu s vypínači na palubní desce.

Výbavu dále doplňuje zbrusu nová navigace Garmin Zumo 660 v montáži v držáku typu V2 na konzoli uprostřed řídítek. Vzhledem k tomu, že motocykl byl za mimořádně příznivou cenu, bylo možné při daném rozpočtu pořídit mnohem větší paletu výbavy a dalo by se říct, že takto se dá na F800GS cestovat prakticky kamkoliv na světě na jakoukoliv dobu. Do budoucna se ještě může vylepšit podvozek (motocykl měl najeto pouhých 2500km takže prozatím zákazník nechtěl měnit tlumiče) a případně vyměnit zadní kolo za 18" verzi pro lepší jízdní vlastnosti v terénu a větší nabídku pneumatik.

Pokud se vám takto "nastrojené" F800GS líbí, připravujeme pro vás časosběrnou sekvenci, kde bude vidět postup práce při úpravách v dílně krok po kroku. A pokud máte doma "okoukaný" motocykl, který by si zasloužil podobnou úpravu, není nic snadnějšího než se zastavit u nás v prodejně (nebo poslat mail nebo zavolat) a rádi vám navrhneme sadu doplňků za zajímavou cenu a neodešli byste s práznou ani v případě, kdyby vám v garáži nějaká vhodná motorka nestála, protože ještě jedno F800GS vhodné na úpravy (ze stejné dodávky) máme ihned k dodání.

2 komentáře:

swat řekl(a)...

Předpokládám že se jednalo o motorku z enduroškoly v GB :) Jinak moooc pěkná, perfektní práce kluci, klobouk dolů. Už se těším na další fotky.....swat

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Ne zcela. Nebylo to z enduroškoly ale ze školy jízdních dovedností BMW. Tam se učí jezdit na asfaltu - náklony, kužely apod. Ale to je fuk. Měla najeto jen 2500km a zvenku byly prakticky všechny plasty nějak poškrábané nebo podřené, někde prasknuté.. odřený výfuk (to je vidět na fotce) atd. Prostě nebyla hezká a tak se to stejně muselo vyměnit a nalakovat atd..