čtvrtek 1. dubna 2010

Zumo 220 bude během týdne v prodeji

Během několika dnů začneme prodávat nové navigace Zumo 220, o kterých jsme informovali (i je předváděli) v březnu. K přístrojům jsme dovezli zásobu kvalitních kovových odpružených a zamykacích držáků a skladem máme vše potřebné pro výrobu sad MAXI (t.j. kompletně nainstalovaná a aktualizovaná navigace se všemi mapami a úpravami + držák Touratech + Lifetime garance + Interphone F4PLUS se dvěma sluchátky do obou typů přilby vč. napájení na moto a jednoduchým držáčkem do auta).

Produktová stránka je zde: http://www.touratech.cz/html/zumo_220.html
Ceny jsou v ceníku: http://www.touratech.cz/html/ceny_gps.html
Ceny sad MAXI jsou na samostatné záložce v ceníku.

Protože se stále zákazníci ptají na to samé - odpovídám i zde do blogu na časté dotazy:
Jaké jsou výhody Zumo 220 proti 660 nebo 550?
Menší rozměry, v případě Zuma 550 pak možnost změnit informace v datových polích hlavní stránky displeje s mapou a asistent pro řazení do jízdních pruhů.
Jaké jsou nevýhody proti Zumu 660 nebo 550?
Se Zumem 660 nejde 220 srovnávat vůbec. Je to jiná kategorie. Srovnáváme kompromisní entry přístroj s high-end navigací, což nejde. Ale velmi stručně co platí pro obě zmíněné navigace - absence BT profilu pro připojení telefonu, absence hudebního přehrávače (i mono), napájení po USB (nikoliv aktivní držáky), absence podpory TMC modulu. V případě srovnání se Zumem 660 pak ještě menší paměť, ohlášené omezení vývoje (čti - tyto funkce nebudou pro Zumo 220 k dispozici vůbec) offroadových a pokročilých navigačních funkcí (které budou do května k dispozici na Zumu 660) a chybějící A2DP profil BT.
Má smysl kupovat Zumo 220 v sadě?
Určitě, pokud chcete využít jeho možnosti naplno. Zamykací držák řeší dvě slabiny přístroje - konstrukci která nemá pevně šroubovanou čelní stěnu a stejně jako Nuvi 550 není bezpečně vyřešená montáž na ježdění po jakémkoliv nerovném povrchu (včetně kostek) a o offroad využití vůbec nemluvě. Navíc zamykání odstraňuje nutnost sundávat navigaci z plastového držáku na každé benzínce během tankování (pokud nechci o navigaci přijít, jak se to stalo desítkám zákazníků v uplynulém roce - krádež během placení na benzínce je naprosto nejčastější situace a vyndání navigace z originál držáku je otázka vteřin). Druhý faktor je, že během vyndávání se musí vyndávat USB konektor, což je jednak jediné komunikační spojení a v případě poškození je problém nejen s napájením, ale také s aktualizacemi čehokoliv v navigaci). USB na motorce je obecně problém už z pohledu ochrany proti vlhkosti a prachu a čím méně se konektor vyndává, tím lépe. U aktivních držáků tento problém odpadá (Zumo 550 i 660 mají aktivní držáky s dotykovými kontakty, Nuvi 550, Oregon i Zumo 220 mají USB). Sluchátková sada do přilby F4 patří mezi špičku na trhu a v cenové kategorii 4 tis. Kč nemá vůbec konkurenci (navíc se nyní dodává včetně obou typů sluchátek takže jde namontovat do dvou přileb bez příplatku). Se Zumem 220 sice nevyužijete A2DP stereo ale pro hlasovou navigaci pochopitelně poslouží a stereo hudbu je možné poslouchat třeba z telefonu. Pokud má zákazník zájem, jsme schopní dodat místo F4 s doplatkem dvojsadu F3, která rovnou řeší spojení jezdec-spolujezdec. Pokud je potřeba motorka-motorka, je správná volba volba F4 a zájem o ně je mnohonásobně vyšší než o F3, které mají omezení na pár metrů, kdežto F4 funguje zaručeně na 500m vzdálenost.
Nicméně v nabídce máme jak holou sadu od Garminu (od nás vždy s předinstalací map, registrací atd), nebo výhodnější variantu s Lifetimem garancí aktualizací a nebo vůbec nejvýhodnější MAXI sadu, kde je i držák a sluchátková sada do přilby. Ovšem abychom cenu mohli srovnávat s podobnou MAXI sadou 660, je potřeba vzít v úvahu, že u 660 je v ceně Topo3.1PRO, která je o 2 tis. Kč dražší a v ceně je i TMC příjmač za další 2 tis. Kč. Cenový rozdíl už není potom tak drastický a 660 nabízí rozhodně více - viz popis na začátku textu.

Žádné komentáře: